En liten Minisemester del 3

Onsdagen den 30 juli 2008

Idag vaknade jag kl 07.15 i min lilla "gästhytt" och kände mej svettig, det var varmt i natt plus att jag igår brände upp min rygg o mage i solen, jo vi badade och var i solen igår, trots missen med båt-turen. Jo, natten var ganska jobbig, varmt i rummet, brännande solsveda på ryggen, så jag hade vridit mej rejält i sängen i natt...

Så nu på morgonen sa jag till mej själv: "-En kall morgondusch i sjövattenslangen kommer att göra mej gott" ( Här på sommarstugan finns ju bara rinnande sjövatten, inga modernligheter  som varmt vatten i en kran...)

Att duscha kallt är inte den skönaste upplevelsen kan jag säga.

Jag kan till o med säga att det är hemskt!

Riktigt jävligt hemskt!!


Nu ligger jag i min varma säng o tinar upp, med min laptop på magen....

Nu ska vi idag göra ett nytt försök att åka till sandviken med stöten, som jag berättade om igår, för barnen vill åka dit och då får vi väl lyssna på dem, eller hur?

Jag berättar om hur det går, jag lovar...

Fortsättning följer snart...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0